Jag har fått en kamera!

Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera! Jag har fått en kamera!
Ja, som ni kankse förstod så har jag fått en kamera i julklapp. Den är skit snygg, en svart samsum med 12,2 megapixlar. Jag älskar den!!! Linnéa fick också en kamera, fast hennes var rosa. (min var snyggare)
Här är några andra julklappar jag fått:

Jag visste redan att jag skulle få den här boken ;)


 värmedyna <3


Nattlinne

 Ridbyxor XD rutiga, som jag önskade mig

Romanov <3 fick den av Linnéa



Värdens sötaste tesett

Dirty dancing

Drömmarnas horisont

Och dessutom vann jag över moffar i schack :)

Jag har tyvärr ingen bild på min kamera. Men alla bilder är tagna av min kamera!
/Olle

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida (Alvina)

Gud vad fina julklappar! Haha, och JA, Man fattar att du har fått en kamera :P

2009-12-31 @ 12:06:48
URL: http://polarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0