JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI JIPPI JIPPI JIPPI HALLELUJA!!!!!
Som ni förstår är jaf rätt så glad. Varför? Jo, för att man har ändrat åldrsgränsern på New Moon!!!!!!!!!!!!!! Nu är det 11!!!från !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag , syrran och en kompis som heter Emma ska se det på söndag. Vi fick värsta bra platserna på rad 4 i mitten i salong 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MITT LIV ÄR RÄDDAT!!!!!!!!!!!!!

/Olle

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool

2009-11-23 @ 16:34:34
Postat av: Anonym

^

I

I

2009-11-23 @ 16:35:46
URL: http://fantasygalen.blogg.se/
Postat av: Ida

hehe... du blev ju överlycklig på slöjden, så jag visste redan det =D

2009-11-30 @ 17:03:05
URL: http://tindy.blogg.se/
Postat av: Din mejlvän Lina ;)

Haha ja! jag satt på 1 raden! :D:D:D<3

2009-12-29 @ 11:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0