Robin Hood

Jag och Linnéa såg (för tredje gången) Robin Hoob. Jag bara älskar den filmen! det är så jäkla bra! Ni måste bara se den.
Handlig:
Robin Locksey och hans vän Peter drar ut i korståg med Kung Richad. Dessvärre blir Robin och Peter tillfångatagna i österrike. Fem år senare lyckas de fly tillsammans med en annan fånge Azeem. Men Peter överlever inte flyckten och ensama åter vänder de till england. Men där finner Robin sin far dödad och sin mark plundrad. Och bara en bilde Duncan kan förklara varför.
Nottigham håller på att försökta ta makten nu när Kung Richad är borta. Vägen bär av till Sheerwood skogen (stavning) när de möter en hop fredlösa där bland annat John Little och Will Scarlet finns. Tillsammans förbereder de för kring.

Min favortit person är Will Scarlett som spelas av Christian Slater

Trailer:


Jag vet, inte värdens bästa trailer men det fanns ingen annan.
 SES!
/Olle

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Azeem RULES!!!! xD

2009-11-24 @ 22:01:23
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0