Huset Anubis

Hej!
Jag har börjat se Huset Anubis på Nickelodenon. Jag tycker faktiskt om den.
Den är överdubbad på svenska (tyvärr, orginal är mycket bättre)
Min favvo är helt klart den snälla Fabian som man ganska snart kan lista ut är kär i huvudpersonen Nina. Det är så sött, man blir alldeles varm.
Huset Anubis handlar om Nina som är ny elev på ett internat (stavning). På internatet bor det gamla gänget av tonårningar som alltid gått där. Men när det gamla gängets vän Joecy försvinner och Nina dyker upp istället skapas oro hos gänget. Nina känner sig allt annat än välkommen och vill bara åka hem. Patricia säger att om hon vill bli en av dem måste hon gå upp på vinden. Vissa verkar förfärade och Fabian försöker övertala Nina om att låta bli. Men efter det blir allt anorlunda...

Hoppas ni kan se vad det står!
P.S Den rödhårga är Patricia och den blonda Joecy D.S
Om ni vill se Huset Anubis så behöver ni bara gå in på www.nickelodeon.se/anubis
SES!
Olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har inte sett det på Nickelodeon... Men nu kanske jag ser det... det verkar ju bra! ;)

2009-10-26 @ 10:35:31
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0