Skattkammar planeten

Jag tror jag blir GALEN snart om jag inte få se Skattkammar planeten!
Jag tänker ge den till Petter i julklapp, självklart bara för att få se den själv (han kan inte klaga, det handlar om en kille) men det är så långt kvart till jul!!!!!!!!!!
Vad ska jag göra?
Här är trailern:

Verkar den inte bra??????
Syrran vill inte se den lika mycket som jag vill (för en gångs skull). Synd, då får jag stå ensam.
Jag tror inte att jag skulle våga köpa hem den från te.x Internet, men det är lite pinsamt (dessutom har jag inga pengar, snyft)
Jag är förtvivlad!
VAD SKA JAG GÖRA?????????????????
/olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Den har jag sett när jag var mindre tror jah... :P

2009-10-26 @ 10:37:16
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0