Jag har sagt upp mig...

Jag har sagt upp mig från mitt kaninägarskap om kaninen Puzzel.JAG ÄR FRIIII! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Ursäkta, fick lite sprat. Jo, jag hat insett att jag är alldeles för lat för att äga en kanin. Nu är Puzzel bara Syrrans och hon är överlycklig. Bra att någon får lite glädje i denna trista värd.
Hur som helst så blir det är bäst så för alla.
Syrran har bestämt att hon ska försöka lära honom några trix. Jag garvade åt henne (och jag har faktiskt en andledning till det)
SES!
/Olle



Att dom ser ut som två änglar här?????

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa! Dom ser faktiskt ut som änglar! Vilken häftig bild! Har du tagit den, "Olle"?

2009-08-17 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0