Jag viker från djurämnet...

Jag vet att jag viker från djurämnet med det här, men nån gång måste man väl få göra det!
Jag har sett en underbar film på you tube. Jag tänkte lägga ut den här. Som ni nog vet kan man inte lägga ut en hel film på you tube därför är den uppdelad i 10 parnter. Först ser ni part ett, sen två o.s.v.
Jag vet, den är tecknad, jag vet, den är på engelska utan text. Jag kanske inte förstår varenda mening men man fårstår ändå filmen!
Se den, den ÄGER!

















 

 
Visst ägde den??????
Om ni vill se med helskärm, gå in på you tube och sök på Quest FC Part 1
SES!
/olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Youtube är en bra sida!!!

2009-08-17 @ 10:17:43
Postat av: Linnéa

Asså, man kan ju se med helskärm ändå syrran! Man behöver bara på symbolen näst längst till höger! =)

2009-09-12 @ 21:38:33
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0