Yoda och Junior.

Hej Igår var det nog en katt dag för mig först var jag med Olle och hennes nya katt. Sen på kvällen så for vi till några  kompisar och tittade på deras kattungar som var typ 4 veckor gamla! Här är några bilder på Yoda och Junior:



Det här är Junior.



Det här är Yoda.



Junior är en liten miniatyr av sin mamma.



Yoda tyckte jag var gulligast, håller ni inte med mig?



Här är dom tillsammans, se Yoda följer efter sin bror.



Se så vädjande Yoda ser på mig han vill inte att jag ska gå!  

Visst va dom gulliga? / Jonna

Kommentarer
Postat av: Olivia

GULLIG!!!SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!

2009-08-25 @ 15:57:37
URL: http://narnialove.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-25 @ 21:21:27
Postat av: Ida

Nämen, guuuuuud! Sötizar!

2009-08-25 @ 21:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0