Även katter kan...

Hej du kanske tror att det bara är hundar som kan göra trixs typ kom hit och sitt. Men även katter kan tex Olles förra katt kunde öppna dörrar jag vet inte om de lärde han eller om han lärde sig själv. Min katt kan inte öppna dörrar men han kan stå på två ben! Det är jag och min syster som har lärt han. Kolla här!


 
Först tar jag fram kattgodis och en skål.



Sen tar jag fram en godis.


'
Sen håller jag godisen över Findus huvud för att locka honom.



När Findus har sett godisen sjuter han ifrån och hoppar upp mot godisen, som stöd tar han tag i min hand.



Medans Findus tuggar klappar jag honom och ger han beröm.



Till sist så brukar han få godis i skålen.  Där ser du!

/ Jonna

Kommentarer
Postat av: Ida

Coolt, Findus!

2009-08-17 @ 10:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0