Fisk och Katt

Hej hej, det är den allsmäktige Olle som talar!
Skoja bara.
Nu på sommaren har jag och min familj (mot min vilja) åkt till vår stuga. Där har vi en sjö nära stugan som jag brukar fiska i. Det är ett litet fisk stimm med mört och siklöja och någan aborre. Eftersom vi inte har någon ny katt än (men vi har hittat en som vi ska få en en vecka!!!!!) fcik jag bara släppa tillbaks dem. Men två blev jag tyvärr tvungen att bryta nacken aveftersom kroken fassnat i ögat.

R.I.P Fiskar!

Där är han! Vår nya sjärna! Den svarta, den är den som vi ska ha! Det tog mamma en evighet att hitta rätt, men snart är han i vår villa! Jag vill att han ska heta Fabian, men det namnet hatar min syrra. Sen gillar jag Pippin, från Sagan om Ringen. Den gillar syrran! Åhhh, vad jag längtar ihäl mig!
Djurlig Sommar!
Kram Olle

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med ny katt!

2009-08-17 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0