Fet men ändå gulligast!

Det här är Findus, honom har vi haft sen jag föddes(i 10år). Jag var inte med när vi köpte honom men min stora syster har berättat att han som vi köpte Findus av hade köpt katter till sin son. Men snart kom det upp att pojken inte tålde katter, och de blev tvingade att sälja alla katter. När mamma och pappa kom för att köpa en katt var Findus den enda som var kvar. De möttes av ett yngkligt mjauande och en vädjande blick. Vi har även haft 2 andra katter, Isak och Morris. Fast då var jag inte född. Båda dog vid 3 års åldern. Min syster tyckte att Findus skulle heta Morris eftersom att våran senaste katt hette det                                                                       .P.S Findus är inte fet han är bara fluffig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du påminner om att han inte är fet, bara fluffig xD

2009-10-27 @ 10:31:33
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0