Vad är petsklubb mer exakt?

Jo, petskubb är som ni redan vet en djurkubb. Vi har tre medlemmar som alla är tjejer. Vi är 11, 10 och 10 (ålder). Pets startades för ca 2 år sen. Vi skriver en kubbtidning som heter Petsblad och har (mycket sällan) möten. Det var faktiskt jag som kom på att vi skulle ha en djurklubb. Jag minns inte exakt vars jag fick idén i från men jag tror att det var från en kattbok, där det stog en massa kattklubbar. Vi har haft några problem som vi löst innom klubben men hitils inge allvaligt. Vi tar tuvär inte in fler medlemmar.Puzzel p.s (kaninen heter Puzzel och ägs belvis av mig, visst är han söt???) D:S

Kommentarer
Postat av: Ida

"Olle", jag kommer ihåg ett problem vi hade i skolan med klubben...:]

2009-08-17 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0