Findus igen!

Äntligen så är det höstlov! Här är lite bildextra på Findus.
Har nyss uppdaterat nya bilder. Här kommer dom:



Kolla vad hungrigt han tittar. Vad tittar han på?



Han tittar på köttet som mamma skär upp! Klart att han får. Man kan ju inte motstå!




Se vad gott det ser ut att vara. Men det luktar INTE gott! Jag lovar! 



Följde med Findus ut och tog bilder av honom. Guud vad han ser arg ut!!



Findus blickar ut över gatan. Se vad fin våran häck har blivit. Nu är det höst!



Den här bilden vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag går direkt till nästa bild!



Oj! Snacka om att det blev en närbild! ( Har zomat som tusan)

Nä, det var alla bilderna för idag. Ses i nästa inlägg. Och ha ett trevligt höstlov!
MVH Jonna



Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, kul med bildextra på Findus!!!!! <3

2009-10-26 @ 10:33:04
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0