På akvaria, i Stockholm

Hej idag hittade jag några bilder från förra året då vi var med klassen i Stockholm och var på akvaria( om du inte vet vad det är för ställe så är det ett ställe fullt med fiskar). Kan ju lika gärna lägga in de bilderna nu när jag inte har något för mig (om ni nu räknar fiskar som djur). Hur som helst så tog jag bilderna med mobilen och det var mörkt där inne så bilderna är kanske inte så bra. Här är de bästa bilderna:



Den här rockan är jätte liten såg den inte förrän vi skulle åka. 
Fast det var inte så konstigt för att den var vid kassan!



Hehe, kan tuvärr inte minnas vad denna krabat hette.



Haha, vet nästan inga namn på fiskar...



Ser du den där gula fisken? Visst påminner den om en av fiskarna i Nemo?



Och den där är samma art som Doris (i Nemo).

Jaha, det där var alla bilderna ifrån akvaria.
Men jag måste bara få visa tre bilder från Globen( vi var in där).
Du kommer att förstå, kolla själv:



Kolla alla sittplatserna som finns i Globen!



Kolla här är taket i Globen. Här är en bild på hela Globen också:



Så det var alla bilderna hejsvejs/Jonna   




      

Kommentarer
Postat av: Ida

Guuud, jag skulle vilja ha följt med till Stockholm!

Ni hade ju jätte kul! :D

2009-10-26 @ 10:34:06
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0