Söt men också läskig

Hej! Det är jag Jonna som pratar. Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, men jag har för det första inte kommit på något att skriva om och skolan har  börja och bla, bla, bla. Men jag lovar att jag ska bli bättre! Ska försöka att lägga in något varja vecka (inte för att jag tror att jag kommer attt lyckas men...). Men jag lovar. Jag har absolut INTE glömt bort bloggen. Här kommer ialla fall en hemsida som hjälper både dig om du vill köpa något djur och djuret! Djuret är nämligen upphittat.http://djurskyddet.umea.com/index.htmHur som helst så handlar inlägget inte om det utan om min katt Findus. Kolla bilderna här nedan: 



Kolla vad söt han är här! Tänk att en katt kan vara så söt när den sover!




Tänk att någon som är så söt kan se så läskig ut! Kolla bara på ögonen!
Egentligen är han inte alls arg, det är bara blixten som gör det!



Kolla det är jätte kul att klistra in flera bilder till en bild på paint!



Som ni vet så gillar inte katter att man gör om på ställen som de bor på.
Här bygger de  in fjärrvärme och det gillar inte Findus!



Findus är en blandning mellan en bond - och en norskskogskatt så han är ute året om.
Och ja, även på vintern. Det kan bilden övertyga!

Där var bilderna nu har jag nästan inga fler bilder på Findus. Jag får ju inte göra slut på alla nu! Då har jag ju inga sen! Jag måste nog ta fler bilder på Findus för snart är det akut! Haha! Men måste gå nu.
Ha det bra /Jonna

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är jätte roligt med bild extra på era djur!

2009-10-27 @ 10:27:08
URL: http://tindy.blogg.se/
Postat av: Ida

Kul med bildextra! <3

2009-10-27 @ 10:28:12
URL: http://tindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0